AMAGIRE

http://www.youtube.com/watch?v=7h8LRpEyYpo

Câtă vreme- a trecut, câtă vreme- a rămas

Intre noapte şi zi , intre drum şi popas

Ne minţim zi de zi, că am fost că vom fi

Si uităm  mult prea des să mai fim

Vrem s-avem cât mai mult

Ca şi cum n-am mai şti,

Ce săraci lumea vom părăsi.

 

Refren:  Spune-mi  de ce tot alergi, spune-mi ce vrei să culegi

            Pierzi rătăcind ani intregi , in neştire

Mâine la căpăt de drum

Tu vei afla că oricum

Fără Isus toate  sunt amăgire.

 

Ce iluzii s-au dus, ce iluzii mai sunt

Clipe care ne trec ca o umbră prin gând

Alergăm după nori, alergăm după vânt

Si deschidem târziu pumnii goi

Vrem un nou inceput,

Insă timpul pierdut

 nu se-ntoarce nicicând inapoi

 

 Refren {:  Spune-mi  de ce tot alergi, spune-mi ce vrei să culegi

Pierzi rătăcind ani intregi , in neştire

Mâine la căpat de drum

Tu vei afla că oricum

Fără Isus toate  sunt amăgire. :}BIS

Lasă un răspuns

