Vladimir Pustan -predicand in Mosuni

http://www.youtube.com/watch?v=gGNCVOVihek

6 Răspunsuri to “Vladimir Pustan -predicand in Mosuni”

  1. N-am crezut vreodata ca am sa vad un NP predicand in biserica ortodoxa.
    E o minune!

    L-am remarcat pe pr. Cristian Pomohaci candva la emisiunea „Teo”.
    Dar ca sa-l invite pe Vladimir Pustan in biserica unde slujeste dumnealui……, minune dumnezeiasca.

    Toata admiratia si pentru preot si pentru pastor .

    Mi-ar placea sa stiu parerea unui ortodox.

  2. angela din spania Says:

    HRISTOS A INVIAT ma bucur nespus de mult ca domnul ne arata iubirea si dragostea sa lucrand prin oameni prin alesii lui mai bn spus ma bucur pt ceea ce am gasit pe acest sait multumesc administratorului acestui sait pt toate postarile si pt posibilitatea de a vedea si noi cei plecati ca in gradina MAICII DOMNULUI cum imi place sa -i spun eu tarii mele se intampla lucruri atat de mari si de minunate pe care din pacate aici nu le putem vedea sau intalni ma bucur nespus sa vad ca intro biserica ortodoxa cum ieste cea din mosuni din jud mures de unde sunt si euare acces orice om care vrea sa-l cunoasca pe DUMNEZEU SI ORICINE CARE NU CONTEAZA DE UNDE VINE SI DE CE RELIGIE ESTE CINSTE PARINTELUI CRISTIAN PENTRU ACEASTA LECTIE pe care oda lumii intregisi aici ma refer la faptul ca are o inima din care izvoraste cuvantul TAU DOAMNE IUBESTE-TI APROAPELE CA PE TINE INSUTI CINSTE PACE HAR SI BUCURII SPIRITUALE NEASTEPTATE SA-I DARUIASCA DOMNUL NOSTRU . FELICITARI PARINTE pentru oaspetele dumneavoastra nu sunt de alta religie m-am nascut ortodoxa si vreau sa raman ortodoxa dar niciodata nu am considerat ca cei de alta religie sunt mai buni sau mai rai decat noi nu conteaza asa de mult religia conteaza ca in fata lui DUMNEZEU

  3. angela din spania Says:

    HRISTOS A INVIAT FELICITARI PARINTELUI CRISTIAN PT ACEASTA MARE MINUNEcare sa intimplat IN GRADINA MAICII DOMNULUI asa cum imi place sa numesc eu tara noastra asa cat de saraca este ea niciunde in lume nu gasesti biserici si oameni duminica la liturghie ca la noi in tara dureros dar chiar si noi multi dintre noi romanii veniti aici radem unii de altii cand auzim ca merge la biserica auzim vai da ce aici nu suntem la tara in romania sa mergem la biserica in fusta lunga sau cu batic pe cap doar nu suntem pocaiti vai ce dureros este pt acei care am crescut asa de mici eu de la varsta de 12 ani am cantat in strana din satul nostru pt ca imi placea foarte mult si astazi eu nu pot sta in biserica fara sa cant la sfanta liturghiie imiplace sa aducSLAVA LUI DUMNEZEU PRIN CANTEC chiar daca multi se uita urat s-au ma vorbesc pe la spate nu imi pasa RASPLATA SI-O IA FIECARE DE LA CEL CARE S-A JERTFIT PT NOI CINE SUNTEM NOI SA JUDECAM PE ALTII .DEACEEA REVIN LA CELE INTAMPLATEin biserica de la mosuni sincer parerea mea este una foarte buna nu conteaza RELIGIA NU CONTEAZA NATIA CONTEAZA SA FII OM SA AI SUFLETUL MARE SA DOVEDESTI PRIN FAPTE CREDINTA TA CRED CA ESTE CEL MAI IMPORTANT .ceea-ce nea aratat si parintele cristian sifratele pustan sunt lectii de dragoste frateasca IUBESTETI APROAPELE CA PE TINE INSUTI nimic mai mult daca toti am respecta aceasta porunca cu siguranta ca am fii cu mult mai buni.CU dor de casa de tara si dor nespus de mosuni inchei aici nu inainte de-a -i multumi lui dumnezeu pt tot ceea-ce prin voia sa s-a intamplat la mosuni si de al ruga pe parintele sa se roage si pentru noi cei plecati departe care ne ducem greul aici prin straini nu ieste usor dar asta ne este soarta sa-u ne-am aleso singuri INDURAREA DOMNULUI SA VINA PESTE NOI TOTI CU-AL SAU DAR SI HAR CERESC MULTUMIM TIE DOAMNE PENTRU TOATE BINEFACERILE TALE DOAMNE AJUTA SI MULTA SANATATE TUTUROR CELOR CARE CRED SI MARTURISESC CUVANTUL DOMNULUI RUGATIVA PARINTE SI PENTRU NOI.ANGELA IOANA SI IOAN.FELICITARI INCA O DATA PARINTE CRISTIAN POMOHACI PENTRU ACEASTA MARE SURPRIZA OFERITA INTREGII ROMANII ADICA DRAGOSTEA CU CARE STITI SA VA IUBITI APROAPELE.CUVINTELE SUNT DE PRISOS.

  4. angela din spania Says:

    FELICITARI SI DOMNULUI VLADIMIR PUSTAN PENTRU ACCEPTAREA ACESTEI INVITATII DEA A ROSTI CUVANTUL EVANGHELIEI INTRO BISERICA ORTODOXA DOMNUL SA-L BINE CUVANTEZE SI PE DANSUL SI ACEASTA LECTIE SA NU RAMANA UN SUBIECT DE BARFA PENTRU MULTI CI MI-AS DORI SA RAMANA O LECTIE DE INVATATURA SI DE EXEMPLU DE URMAT PENTRU TOATA CRESTINATATEA,ESENTIALUL ESTE SI RAMANE PORUNCA DRAGOSTEI IUBESTE-TI APROAPELE CA PE TINE INSUTI CEE-A CE SE POATE REMARCA DIN TOT CE AM VAZUT CU TOTII CA SA INTIMPLAT LA MOSUNI ITI MULTUMIM DOAMNE SI DOVADA DRAGOSTEI SI MILEI TALE CRED CA INCEPEM SA O AVEM DACA DORIM CUADEVARAT.DOAMNE INDURATE DE NOI TOTI .URMATI ACEASTA LECTIE CU TOTII CA IN FATA LUI DUMNEZEU SUNTEM EGALI BINECUVANTEAZA-NE DOAMNE PE NOI TOTI .AMIN

  5. PARINTE CRISTIAN,DOMNUL IISUS SA TE FACA PUTERNIC IN CONTINUARE !AVEM MARE NEVOIE DE SLUJITORI CA DUMNEAVOASTRA CA SA TREZEASCA OAMENII INAINTE DE VENIREA LUI!SLAVIT SA FIE NUMELE LUI!DOMNUL D-ZEU SA VA OCROTEASCA FAMILIA SI SA VA TINA ASA!

  6. Incredibil!
    Când am văzut pentru prima oară cum își face semnul crucii am crezut că nu văd bine. Acum m-am uitat foarte bine. M-am mai uitat o dată. Și încă o dată. Și din nou.

    Am văzut bine?

    Clar o sa fie convertit la Ortodoxie….

Lasă un răspuns

