UNDE ESTI? (De ce stai mut cand iti vorbesc )

http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/PNTX/UNDE-ESTI-P0688.rm

De ce stai mut când Îti vorbesc?
Şi nu mă muştri când greşesc?
De ce mi-e Cerul nepătruns?
De ce de mine Te-ai ascuns?
De ce nu-mi dai, Doamne, răspuns?

Refren:

O, unde eşti, o, unde eşti?
De ce nu poţi să mă primeşti?
Ştiu c-am greşit, îmi pare rău,
Dar ştiu că-i mare Harul Tău,
Dar ştiu că-i mare Harul Tău.

De-atâta vreme-s în cuptor,
Ard şi n-am nici un ajutor…
Vrei oare să mă nimiceşti?
Sau poate să mă curăţeşti?
Sau aşa-mi spui că mă iubeşti?

Refren…

Te rog frumos, Stăpânul meu,
Prea Sfânt şi Mare Dumnezeu,
Smerit, plecat, umil, supus,
Vin în numele lui Iisus,
Fă ruga mea sa-ajungă Sus !

Refren…

Amin.

Lasă un răspuns

