Tu m-ai scos dintre ruine

http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/PNTX/DINTRE-RUINE-P0234.rm

2.Cand m-ai scos dintre ruine

Când m-ai scos dintre ruine                                           art_29058_1

Doamne nu aveam pe nimeni

Ca să pot sa-mi plâng amarul.

Rătăceam străin prin lume

Făr să stiu că pentru mine

Ai băut intreg paharul.

 Refren:

Doamne cum să –ţi mulţumesc

N-am puteri să-ţi răsplătesc

Dar iţi dau viaţa mea

Să faci tu ce vrei cu ea.

Doamne cum să –ţi mulţumesc

N-am puteri să-ţi răsplătesc

N-am nimic să-ţi dăruiesc

Dar mă inchin şi te iubesc.

 

Când m-ai scos dintre ruine

Doamne nu aveam pe nimeni

Ca să pot sa-I dau povara

M-ai chemat duios la Tine

Ai pus Duhul Sfant in mine

Si mi-ai dat in dar iertarea.

 

Cand m-ai scos dintre ruine

Am  primit chiar….

Si mi-ai dat chiar slavi divine

Tu esti Tata, tu esti mama

Si primim in ceas de taina

Mangaierile –ti divine

 

Am fost printre ruine

Ca sa inteleg prea bine

Pretul ce l-ai pus pe mine

Prin furtuni si prin suspine

Imi port dorul dupa tine

Sa ma duci in slavi divine

Lasă un răspuns

