O, cum sa-ti multumesc Isus

http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/PNTX/CUM-MULTUMESC-P0242.rm

Nimic, nimic eu nu vedeam
Şi numai Tu mi-ai arătat Lumina
Să pot privi la Crucea Ta
Să văd iubirea Ta divină

Refren 1:
O, cum să-Ţi mulţumesc Iisus,
Şi ce-aş putea să-Ţi dau în schimb
Când Tu eşti soarele divin
Iar eu sunt praful de pe drum

Nimic, nimic n-am meritat
Şi totuşi Tu m-ai luat pe braţe
M-ai curăţat şi m-ai iertat
Şi mă priveşti cu bunătate

Refren 1

Nimic, nimic n-am cunoscut
Şi totuşi Tu-ai avut răbdare
Să mă înveţi prin Duhul Sfânt
Să merg biruitor pe Cale

Refren 1

Nimic, nimic eu n-am avut
Dar ce comori mi-ai dat Iisuse!
Să fiu un fiu de împărat
Şi să-mi dai bucurii nespuse.

Refren 1
O, cum să-Ţi mulţumesc Iisus,
Mi-e atât de dor să Te privesc
Mi-e atât de dor să Te ascult
Mi-e atât de dor să Te-ntâlnesc.

Refren 2:

Lasă un răspuns

