De mult Isuse m-ai chemat,Cum as putea sa-ti multumesc

http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/PNTX/PRIN-HARUL-TAU-P0843.rm

Demult, Isuse, m-ai chemat să Te urmez,                   untitled                              
Dar n-am fost gata să Te ascult, să Te primesc…
În neagra noapte am pribegit
Fără să ştiu că m-ai iubit,
Şi că viaţa numai Tu mi-ai ocrotit!

Iubirea Ta m-a urmărit de-atunci mereu
Şi într-o zi eu Te-am primit, oh, Domnul meu…
Povara grea mi-ai ridicat,
O haină nouă Tu mi-ai dat
Şi a mea viaţă Sfânt Isus ai luminat !

Cum aş putea, Isuse drag, să-Ţi mulţumesc ?
Şi ce-as putea din viaţa mea sa-Ţi dăruiesc ?
Când tot ce am e darul Tau,
Când Tu mă scapi de orice rău
Şi dacă sunt ceva, eu sunt prin harul Tău!

Primeşte-mă în slujba Ta, Isus iubit,
Să pot să spun la alţi sărmani că Tu-ai murit…
Ca ei sa poată fi iertaţi,
Prin Duhul Sfânt eliberaţi
Şi la venirea Ta în Ceruri ridicaţi!

Să pot să spun că Tu eşti gata să-i primeşti,
Şi-n casa Tatălui un loc le pregăteşti
Că pe-al Tău Braţ îi vei purta,
Că ei vor fi mireasa Ta
Şi pentru veci Tu le vei şterge lacrima

Lasă un răspuns

