Isus muri ca eu sa pot trai

 

Isus muri, ca eu să pot trăi

Deaceea doar de El am să ascult

[: În lume n-am nimic mai scump

Decât al Său Cuvânt..

Da, El muri, ca eu să pot trăi.. :]

Făr’ nici un rost trăit-am pe pământ

Dorind să fiu doar eu al meu stăpân

[: Dar a venit apoi o zi

Când drumul se sfârşi

Da El muri, ca eu să pot trăi ..:]

Mai este mult ce nu înţeleg eu azi

Dar ştiu atât că sunt iubit de El

[: Isus Cel care m.a chemat

Îmi spală al meu păcat Da,

El muri, ca eu să pot trăi.. :]

Lasă un răspuns

