A batut la usa ta cineva

A batut la usa ta cineva
Si n-a deschis nimenea.
In tacerea negrii nopti
Sta un Om si plange
Fata lui e numai rani
Pieptu-I mumai sange.

Cine esti Strain pribeag,cine esti?
De-al cui dor Tu pribegesti
Pentru cine ai rabdat
Bice fara numar
Ce povara Ti-a lasat
Rana de pe umar?

Eu sunt omul ce slujesc tuturor
Un om al durerilor
Nimeni plata nu mi-a dat
Numai spini si ura
Numai rani si lovituri
Pieptul Mi-L umplura.

Eu sunt painea ce s-a frant lumii intregi
Eu sunt vinul Noii Legi
N-am venit sa plang in drum
Rani usturatoare
Plang de cei ce-si pierd acum
Ultima chemare.

A batut la usa ta cineva
O,deschide numai sta!
Nu-L lasa sa plece trist
Poate niciodata
Mana Lui La usa ta
N-are sa mai bata.

Lasă un răspuns

