Multumesc de apa dulce-cantata in Mosuni

 http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/WS330235/DNMA.rm

 izvor-copy

 

 

1.      Mulţumesc de apa dulce 

      De izvor din care beau 

      Cer iertare pentru apa

     Tulburată făr’ să vreau

 

Cor:    Doamne tine minte numai

            Ce-am făcut pe placul Tău,

            Dar nu-ţi mai aduce-aminte

            De nimic din ce-a fost rău.:/

 

2. Mulţumesc de pâinea care 
    M-a hrănit flămând fiind 
    Cer iertare pentru pâinea 
    Ce-am călcat-o neştiind.
 

Cor: /: Doamne tine minte numai

            Ce-am făcut pe placul Tău,

            Dar nu-ţi mai aduce-aminte

            De nimic din ce-a fost rău.:/

 

3. Mulţumesc de rugăciunea 
 Prinsă înspre cer arzând 
 Cer iertare rugăciunii 
 Închinată murmurând.
 

Cor: /: Doamne tine minte numai

            Ce-am făcut pe placul Tău,

            Dar nu-ţi mai aduce-aminte

            De nimic din ce-a fost rău.:/

 

4. Mulţumesc de ziua plină 
 Folosită spre Hristos 
 Cer iertare pentru ziua 
 Ce-am pierdut făra folos.
 

Cor: /: Doamne tine minte numai

            Ce-am făcut pe placul Tău,

            Dar nu-ţi mai aduce-aminte

            De nimic din ce-a fost rău.:/

 

5. Mulţumesc de tot ce-n viaţă 
 Pentru Domnul am făcut 
 Cer iertare pentru câte 
 Nu I-am dat şi am cerut.
 

Amin 

Cor: /: Doamne tine minte numai

            Ce-am făcut pe placul Tău,

            Dar nu-ţi mai aduce-aminte

            De nimic din ce-a fost rău.:/

 

Lasă un răspuns

