Asculta Doamne ruga mea-priceasna cantata in parohia Mosuni

http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/WS330235/ADRM.rm

awsome_wonder_sm

Ascultă Doamne, ruga mea
Ce-o-nalţ ades spre Tine,
Ascunde-mă-n iubirea Ta
Şi fă ce vrei cu mine!
Ascunde-mă-n iubirea Ta
Şi fă ce vrei cu mine!

Atâţia Doamne-ar fi dorit
Să plec de lângă Tine…
Dar n-am plecat, că Tu Ţi-ai dat,
Viaţa pentru mine!
Dar n-am plecat, că Tu Ţi-ai dat,
Viaţa pentru mine!

Cu sânge scump m-ai câştigat
Şi m-ai atras la Tine,
În palma-Ţi sfântă m-ai săpat
Să fiu pe veci cu Tine!
În palma-Ţi sfântă m-ai sapat
Să fiu pe veci cu Tine!

Atunci când nu pot să-nţeleg
Ce planuri ai cu mine
Vorbeşte-mi, Tu, prin Duhul Sfânt
Să merg doar după Tine!
Vorbeşte-mi, Tu, prin Duhul Sfânt
Să merg doar după Tine!

Ca nu sunt nimanui dator

Dator iti sunt doar tie

Sa te urmez o Domnul  meu

Aici in pribegie

Sa te urmez o Domnul  meu

Aici in pribegie

Atunci cand  nu pot sa -nteleg

Ce planuri ai cu mine

Vorbeste Tu prin Duhul Sfant

Sa  merg doar dupa Tine

Vorbeste Tu prin Duhul Sfant

Sa  merg doar dupa Tine

 

 

Să Te iubesc cum n-am iubit
Pe nimeni niciodată,
Cu limbi de foc, ceresc Iisus,
Aprinde-mi viaţa toată!
Cu limbi de foc, ceresc Iisus,1036
Aprinde-mi viaţa toată!

Lasă un răspuns

