As vrea Isuse ,scump sa fiu ca Tine- cantata in Mosuni

http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/HALLELUYAH/WS330235/AVISFKT.rm

to_be_with_god

Aş vrea Iisuse scump să fiu ca Tine
În pribegia mea pe-acest pământ
De-atâtea ori când grea ispită vine
S-o biruiesc prin sfântul Tău cuvânt.

Refren:
Aş vrea Iisuse scumpa Ta comoară
De mângâieri pe veci să-mi dăruieşti
Aş vrea ca-n mine tot ce-i vechi să moară
Ca Tu să faci din mine ce doreşti.

Aş vrea Iisuse scump a Ta viaţă
Să se-oglindească pururi în a mea
Şi să dispară negura de ceaţă
Ce-mpiedică să-Ţi văd mărirea Ta.

Refren

Şi câte n-aş mai vrea o scump Iisuse
În pribegia mea pe-acest pământ.
Dorinţele ce îmi rămân nespuse
Le împlineşte sfântul Tău cuvânt.

Refren

Lasă un răspuns

