Cui sa-mi plang durerea-Pr Pomohaci

Cui sa-mi plang durerea

http://www.youtube.com/watch?v=dLrgk9EYnWI&feature=related

 Cui să-mi plâng durerea

Si-ntristarea mea,

Cui să-mi spun necazul

Suferinţa grea.

Fiecare –şi are greutatea sa

Nimeni nu mă poate ,Doamne, mângâia

Fiecare –şi are greutatea sa,

Nimeni nu mă poate, Doamne, ajuta.

 

 

Suspinând la tine

Vin impovărat,

Mângaie-mi Isuse

Sufletu-intristat

Că fiecare-şi are greuatea sa

Nimeni nu mă poate, Doamne , mângâia

Fiecare-şi are greuatea sa

Nimeni nu mă poate, Doamne ,ajuta.

 

Domnul Mângâierii

Isuse iubit,

Mângâie-al meu suflet

Trist şi obosit.

Fiecare –şi are greutatea sa

Nimeni nu mă poate ,Doamne, mângâia.

Fiecare –şi are greutatea sa

Nimeni nu mă poate ,Doamne, ajuta.

 

O Isuse dulce

Tu ai mangaiat.

Pe oricare suflet

Care te-a aflat.

Fiecare –şi are greutatea sa

Nimeni nu mă poate ,Doamne ,mângâia,

Fiecare –şi are greutatea sa

Nimeni nu mă poate Doamne ajuta.

 

 

Tu dai bucurie

Fără de sfârsit,

Sufletului care

Toţi l-au părăsit.

Că Fiecare –şi are greutatea sa.

Nimeni nu mă poate, Doamne, mângâia

Fiecare –şi are greutatea sa

Numai Tu Isuse mă poti ajuta.

 

Dă-mi şi mie pacea

Mântuirea azi,

Si-mi inseninează

Plânsul meu obraz.

Că fiecare –şi  are greutatea sa

Numai Tu ,Isuse, ne poti mângâia.

Fiecare –şi are greutatea sa

Numai Tu Isuse ne poţi ajuta.

 

Lasă un răspuns

