N-am aur, nici pietre scumpe-pr Pomohaci

http://www.youtube.com/watch?v=e04eGBT1pv0

N-am  aur eu, nici pietre scumpe

Dar am tot dreptul să fiu al Tău

M-au părăsit neamurile toate

Dar am tot dreptul să fiu al Tău.

 

De-aş fi urât de toţi in lume

Eu am tot dreptul să fiu al Tău

Mă bucur pururea Isuse

Că am tot dreptul să fiu al Tău.

 

Pe-acest pământ şi-n veşnicie

Mi-ai dat tot dreptul să fiu al tău

Inima-mi saltă in bucurie

Tu mi-ai dat dreptul şi sunt al Tău

 

Doresc adânc să-ţi slujesc Tie

Căci mi-ai dat dreptul să fiu al Tău

Să-ţi când in ceruri pe veşnicie

Tu mi-ai dat dreptul, eu sunt al Tău.

 

 

4 Răspunsuri to “N-am aur, nici pietre scumpe-pr Pomohaci”

  1. Cristian Says:

    De ce nu spuneti si autorul acestor cantari? Sau unde le-a invatat pr Cristian Pomohaci? Daca tot iti faci „rating” pe seama cuiva , macar numele autorului sa-l pomenesti.
    TRAIAN DORZ este autorul si compozitorul !

  2. Spun si eu ca psalmistul David, cantarea e o lauda pentru Dumnezeul nostru. Oridecate ori o cant, sau o ascult cantata de altcineva , aduc o lauda pentru Dumnezeul nostru, si atunci cand aduci lauda Domnului, parca nu prea are importanta cine a scris versurile sau cine a compus melodia. Matei 26:30 zice ca „dupa ce au cantat cantarea, au iesit pe muntele Maslinilor”, Oare de ce nu o fi pomenit aici cine e autorul versurilor, si cine e compozitorul? Inca nu s-a sesizat nimeni ca nu a fost mentionat autorul versurilor cantarilor cantate de Isus .
    Cat despre poeziile fratelui Traian Dorz, imi plac foarte mult, le stiu aproape pe toate pe de rost, dar cu siguranta ca fratele nu asteapta merit si cinste de la oameni, pentru ca rasplata lui o va primi de la Tatal. O strofa din poezia „cand voi ajunge Tarmul”, a poetului, va intari spusele mele :
    „Să nu mai spună nimeni c-am suferit cîndva,
    Sau c-am sădit vreo floare sau c-am rodit ceva,
    sau c-aş avea vreun merit, sau ceva de primit
    – O, clipa asta fi-va răsplătită înmiit. „

  3. dragu frusina Says:

    este dumnezeesc de frumos sa-l asculti pe parintele POMOHACI

  4. olivia gabudean Says:

    Noi , toti suntem ai lui Iisus Hristos,Cel Care s-a jertfit pe cruce pentru pacatele noastre .Parintele Cristian Pomohaci este preotul plin de har, care prin glasul sau ni-l aduce pe Mantuitorul Iisus Hristos in suflete , ca Mangaietor . Dansul este un adevarat model moral pentru credinciosi, un reper,de care avem atata nevoie in zilele noastre zbuciumate, cand uratul si rautatea au patruns atat de mult in tara noastra ! Doamne, da-i sanatate si har si pe mai departe , sa-l avem ca pastor al sufletelor !Iti multumim , Doamne, Iisuse Hristoase pentruca l-ai trimis printre noi din Iubire pentru oameni si pentruca ne tii pe pamantul acesta frumos pe noi cei care pacatuim zi de zi !!Slavit sa fii Doamne, in vecii vecilor !

Lasă un răspuns

