Isuse scump imi pare rau-PR POMOHACI

http://www.youtube.com/watch?v=Nzhz_L78jdU

 

 

Isuse scump imi pare rău

De viaţa mea trecută

Că n-am făcut ce Tu mi-ai zis

Si viaţa mi-e pierdută

Acum mă simt ca un străin ,

Si-s fără de putere,

Si orişicât alerg Isus ,

Eu nu simt mângâiere.

 

Sunt ca un pom bătut de vânt

Si-s clătinat in voie

Iar gândurile-mi vin pe rând

Mi-aduc lacrimi şiroaie

Si-mi plâng amarul meu trecut

Că viaţa mi se stinge,

Că pentru tine n-am putut

Măcar păcatu-a-mi frânge.

 

Atunci Isus , când m-ai chemat

Pe Tin să te urmez

Eu Ti-am promis că-n viaţa mea

Lui satan nu-i cedez.

Dar,el acum m-a inşelat

Prin amagirea-i dulce.

Că m-a impims inspre păcat

Si inspre rău ma duce.

 

Numai simt Harul Tău bogat

Aşa ca altădată.

Dar, eu te rog, Isuse ,drag

Fă bine şi mă iartă

Mă iartă-acum, prin al tău  har

Si marea ta iubire

O fie-ţi mila scump Isus

Si redă-mi mântuire.

 

6 Răspunsuri to “Isuse scump imi pare rau-PR POMOHACI”

  1. Ajuta-ne , Doamne, sa traim in asa fel incat viata noastra sa nu fie pierduta!!..

  2. geanina Says:

    Doamne Ajută Părinte îmi place foarte mult melodiil .

  3. ostas al Domnului Says:

    Slavit sa fie Domnul!

  4. angela-spania Says:

    hristos s-a inaltat slava domnului ceresc pentru tot cee-a ce ne-a daruit in aceasta lume precum glasul ciocarliei rasuna mandru-n codru seara asa acest glas de preot ne incalzeste inimioara din romania-n lung si-n lat si chiar dincolo de hotare va ascultam parinte drag si-i dam la suflet alinare.dumnezeu sa va daruiasca multa sanatate si sa va tina acest glas duios si sufletul mereu curat credinta mereu vie si rabdarea tare ca stancile de piatra pentru a ne ajuta si pe noi cei mai slabi in credinta ca intro zi sa-l cunoastem cu adevarat pe bunul nostru dumnezeu.mi-au curs lacrimi cand am auzit acest frumos cantec inca nu l-am auzit pana astazi.foarte frumos dumnezeu sa va tina parinte DOAMNE AJUTA .

  5. Sandor Vladimir Says:

    Dumnezeu sa ne ierte pacatele.
    Domnul nostru Isus sa ne pazeasca de boli si de necazuri.
    Pentru tot ceea ce cerem lui Dumnezeu ,trebuie sa ne rugam si sa postim.

  6. olivia gabudean Says:

    Doamne, Parinte Pomohaci ! Ascult priceasna „Iisuse scump imi pare rau „, pe care o interpretati cu atata har ,si ochi-mi siroiesc de lacrimi …Cat poate fi de dramatic sa ne pierdem credinta !Daca n-ar fi Iubirea Lui pentru noi, pacatosii , cum am mai putea trai pe pamant ?Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va tina sa ne mangaiati sufletele si sa ne faceti partasi fericirilor din gradina Lui !

Lasă un răspuns

