Parintele Cristian Pomohaci

Ø      Un inceput de an, alaturi de parintele Cristian Pomohaci: http://82.76.36.82/dece-mosuni/PEOPLE$SET/BTHEL$MSH/RUGACIUNI/index.html

Un răspuns to “Parintele Cristian Pomohaci”

  1. adriana muresan Says:

    am auzit ca faceti minuni eu am nevoie de minunea dv de parinte ca viata mea este in mare necaz si nu imi pot gasi fericirea ca cine imi zice ca ma iubeste in final imi distruge visele imi vb urat si vulgar am nevoie de acest ajutor sa nu mai imi planga sufletul asa ca ma doare ca simt ca nu mai am viata

Lasă un răspuns

