Slujirea parintelui CRISTIAN POMOHACI in parohia MOSUNI-prin cuvant

 

*      http://82.76.36.82/dece-mosuni/PEOPLE$SET/SS-PP-CDP/CDP-PR-PREDICI.htm

          25 ian 2008 / – 25 iulie 2008/ – 27 iulie 2008/  -7 nov 2008/-16 ian 2009/ – 18 ian 2009/ – 23 ian 2009/-  30 ian 2009/ – 1 feb 2009/ – 2 febr 2009/

*      Cele 12 evavghelii http://82.76.36.82/dece-mosuni/FACTS$MOSUNI/PRAZNICE/2008AD/index.htm

*      Toiagul lui Aaron a inflorit http://82.76.36.82:8080/ramgen/SPEECH_/MOSHUNE__/YR_2008/P0528-S02.rm

 

*      Cinstiti pe Dumnezeu cu averile voastre http://82.76.36.82/dece-mosuni/VETZA/AJUTOARE/THKS-SS-PRC.htm

             31 oct 2008/- 11 ian 2009/- 23 ian 2009/

*      Un sfarsit de ani cu multumire http://82.76.36.82/dece-mosuni/PEOPLE$SET/BTHEL$MSH/RUGACIUNI/index.html

*      8 martie 2009 http://82.76.36.82:8080/ramgen/MAIN_/WORLD____/ROM______/MOSHUNE__/PRAYERS/WS330237/RUGA-8-MAR.rm

12 Răspunsuri to “Slujirea parintelui CRISTIAN POMOHACI in parohia MOSUNI-prin cuvant”

  1. am vazut pe net biserica mosuni si unele slujbe de aici preotul si locul acesta imi unge sufletul si ma fac sa ma simt aproape de dumnezeu as dori nr de tel al parintelui daca se poate si cum as putea trimite bani pt biserica eu acum locuiesc in spania dar cind ma voi intoarce acasa as vrea tare mult sa merg la aceasta biserica am iubit din totdeauna acest preot dumnezeu sa-l binecuvinteze si sa-i de-a ani multi aici pe pamint ca tare frumos slujeste si avem mare nevoie domnul sa ne aiba in paza lui astept raspuns multumesc

  2. chifa Says:

    Adresa casei parohiale :Sat Mosuni , ne 72, jud Mures.Cod 547414 Romania.
    Telefon casa parohiala 0265 576 936 .Puteti suna acolo.

    Denumire entitate nonprofit: Parohia Ortodoxă Română Moşuni
    Cod de identificare fiscală al entităţii nonprofit: 5768817
    BCR, sucursala Judeţeană Mureş
    IBAN: RO38RNCB0188074501330001
    Dar pentru a verifica daca nu s-a schimbat ceva, intrebati la casa parohiala.

  3. doina Says:

    Buna ziua as vrea sa stiu si eu daca il pot gasi pe parintele Pomohaci in cursul saptamanii la sfanta biserica,SI AS MAI VREA UN NUMAR DE TELEFON DACA SE POATE

  4. chifa Says:

    Pentru Doina: Raspunsul la intrebarea ta il gasesti pe site-ul „www.lamosuni.ro”

  5. elena Says:

    Eu ascult mereu cintecele parintelui Cristian Pomohaci ,imi plac foarte mult.Nu am avut acazia sa ajung niciodata la sf.biserica ptr.ca nu am avut bani.Dar poate ma invredniceste bunul Dumnezeu cind am sa vin acasa sa ajung si eu la sfintul Parinte.Cred f mult in Dumnezeu dar,am si lipsuri multe.As dori sa primesc pe adresa mea de Email comentarii,cintece de la parinte si nu in ultimul rind si invataturile Parintelui Vladimir Pustan. Doamne ajuta.

  6. chifa Says:

    Ma bucur ca iti plac cantecele Parintelui. Cealalta problema cu trimisul pe mail nu stiu de ce iti este necesar. Le poti sgasi pe internet oricand doresti, pe multe site-uri

  7. Doamne ajuta,a-si dori sa-mi trimiteti numarul de telefon al parintelui POMOHACI,pentru a lua legatura cu Sfintia SA.Mulutmecs.Elewonora

  8. PUIA ELEONORA Says:

    Doamne ajuta, va ror sa-mi trimiteti numarul de telefon al Parintelui POMOHACI,doresc sa -i impartasesc din trairile mele Duhovnicesti si sa-i cer sfaturi in acest sens,multumesc. Eleonora

  9. IANOS PARASCHIVA Says:

    As dori va rog un numar de telefon a parintelui Pomohaci Cristian. Va multumesc

  10. gabriel resurection Says:

    DOAMNE AJUTA

  11. Domn parinte de la Mosuni, va rog ajutati-ma.
    As vrea sa vorbesc persona cu dumneavoastra la telefon.
    Multumesc inainte si doamne ajuta.

  12. georgiana Says:

    va multumesc
    Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

