SARBATOAREA MEA, SARBATOAREA CERULUI

Sambata, 20 mai, ma aflam la liceul adventist din
Bucuresti la al doilea botez care a avut loc luna
aceasta.In timp ce fratele citea pe rand numele
candidatilor si numele parintilor , acestia se ridicau 
fiecare la randul lui.A fost o atmosfera solemna de
sarbatoare, noi ii priveam si stiam ca ii priveste si
cerul.M-am dus cu gandul putin mai departe la ziua
cand D-zeu ne va striga odata pe fiecare pe nume...va
fi o mare sarbatoare de o solemnitate covarsitoare.
 
 Sărbătoarea mea , sărbătoarea cerului
 
Când cerul picură din Slava Sa
Ridic privirea şi mă-nchin
E-atâta pace şi-mplinire
Mă pierd în infinitul de iubire 
Pe care Dumnezeu îl are pentru mine.
 
Azi, cerul mă priveşte şi-asteaptă un răspuns
Azi, îmbrăcat în haine albe eu spun DA
DA, Doamne, vreau să fiu al Tău pentru eternitate.
 
Azi, m-am nascut din Dumnezeu
E ziua mea,
E Sărbătoarea mea şi Sărbătoarea cerului
Alături de îngeri, alături de cei din valea plângerii
Eu plec genunchiul şi mă-nchin în faţa tronului Divin.
 
 
Vă mulţumesc,
Eliza-Alina Mocean

Lasă un răspuns

